خروش مردم مازندران در روز قدس + عکس
کد خبر: 4208752
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

خروش مردم مازندران در روز قدس + عکس

امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ همه مردم مازندران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس آمده بودند تا به گوش مستکبران عالم برسانند اینجا سرزمین علویان است و خون جوشیده از غیرت انسانی و دینی جز با انتقام سخت آرام نخواهد گرفت. 

خروش علویان در روز قدسبه گزارش ایکنا از مازندران، مردم ولایتمدار استان مازندران در راهپیمایی روز قدس همچون سال‌های گذشته و با شکوهی به بلندای دماوند و گستره‌ای به پهنای دریا و با مشت‌های گره کرده، با شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» تابوت نمادین رئیس‌جمهور آمریکا و فلسطین اشغالی را در خشمی برافروخته از ظلم و جنایت چندین ساله بر مردم فلسطین، کشتار مردم بی‌پناه غزه و اقدام این جنایتکاران در حمله به کنسولگری ایران در سوریه که منجر به شهادت مستشاران ایران و سوریه شد، به آتش کشیدند.
 
این راهپیمایی، صبح امروز، ۱۷ فروردین‌ماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مناسبت روز قدس، از میدان شهیدان قاسمی در مرکز استان آغاز شد و تا میدان شهدا و حضور در مصلا ادامه داشت.
 
امروز همه آمده بودند تا به گوش مستکبران عالم برسانند اینجا مازندران سرزمین علویان است و خون جوشیده از غیرت انسانی و دینی جز با انتقام سخت آرام نخواهد گرفت.
 
در حین راهپیمایی شاهد تظاهرات دخترانی بودیم که با روی دست گرفتن تمثال کودکان کفن پوشیده غزه با بازماندگان و مردم فلسطین و غزه احساس همدردی کرده و بر کودکان غزه سلام و درود نثار کردند.
 
امروز از کودک ۲۰ روزه تا افراد سالخورده این مرز و بوم آمده بودند؛ امروز برای همه مردم ماندن در خانه قابل تحمل نبود و جمعیت در میدان ساعت ساری تا میدان شهدا مملو از حضور روزه‌دارانی بود که منتظر آمدن روز قدس بودند تا به شیادان روزگار بفهمانند خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست،‌ ای رهبر آزاده، مازندران آماده و هیهات من‌الذله.
انتهای پیام
captcha